close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ניקיון ספות- לבד או עם בעל מקצוע

מערכת שורשיח טבת, תשעז16/01/2017

אם בחרתם לבצע ניקיון ספות באופן מקצועי, הרי שבתור התחלה יגיע אליכם הביתה איש מקצוע שיבחן את סוג הספה

תגיות:

בחיי היומיום שלנו אנחנו מועדים לפורענות. כוס היין שאנחנו לוגמים במהלך הצפייה בסרט עשויה לטפטף על הספה, הכלב הנרגש מזנק לעברנו ומשאיר שיערות או כתמים אחרים על גבי הריפוד, וגלידת השוקולד שזללנו עם החברים השאירה לספה היפהפייה צלקת שקשה להיפרד ממנה. אין ספק שמצבים אלה לא נעימים, בעיקר משום שהם משאירים סימנים נעימים הרבה פחות, אבל בכמה צעדים פשוטים תוכלו גם אתם להחזיר את הספה למצבה המקורי, לרענן אותה ולגרום לה להיראות נקייה ומטופחת הרבה יותר. אז איך עושים את זה?

תחזוקה שוטפת

נתחיל בכללים בסיסיים הקשורים לתחזוקה השוטפת של הספה, בין אם היא מוכתמת ובין אם לא. סביר להניח שהכלב שלכם משיר עליה שיערות והאבק מצטבר בכמויות, וכדי שתוכלו לטפל בבעיה הקשה הזו מומלץ להקפיד על שאיבה תכופה של הספה, לפחות מדי שבוע או שבועיים. מי שמעוניין לשמור על ספה נקייה ומוגנת עד להגעתם של אורחים חשובים או בני משפחה יכול גם לשמור על ספה מכוסה היטב, כך שכל כתם יישאר על הבד המכסה את הספה – ולא על הספה עצמה. אם הספה חשופה ומבלי לשים לב שפכתם בכל זאת טיפת קפה או רוטב פיצה, חשוב מאוד להקפיד לספק לה טיפול ראשוני. ערבוב בין מעט אבקת כביסה למים, או בין מים לחומץ, הוא בהחלט כלי שיעזור לכם לצמצם את הנזק ואף להעלים את הכתם, וכן מומלץ שלא לשפשף אותו יותר מדי מחשש שבמקום להעלים את הכתם תמרחו אותו על פני שטח גדול יותר. גם אם הטיפול העצמי מוצלח וגם אם לא, מומלץ לבצע גם ניקיון ספות יסודי ומקצועי מפעם לפעם, מה שיבטיח לספה שלכם את היחס החם והמדויק שמגיע לה.

כך מתבצע ניקיון ספות מקצועי

אם בחרתם לבצע ניקיון ספות באופן מקצועי, הרי שבתור התחלה יגיע אליכם הביתה איש מקצוע שיבחן את סוג הספה, את הריפוד שלה, את מצבה ואת הצורך הקיים כדי שיוכל להציע לכם טיפול מדויק ובמידת האפשר אף להדגים בפניכם את התוצאה הצפויה להתקבל בסוף התהליך. במסגרת הניקיון המקצועי יבוצעו מספר פעולות חשובות, החל משאיבה יסודית, דרך ריכוך הכתמים עם חומרים איכותיים וייחודיים, ועד לשטיפה ולהעלמת הכתמים. ניקיון ספות מקצועי, על ידי חברה מנוסה וגורמים בעלי מומחיות וציוד מתקדם, זוהי הדרך החכמה והטובה ביותר לבצע היום ניקיון ספות ולהחזיר לספה שלכם את המראה החדש והנקי שהיה לה פעם.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה